O parfémoch FM

Podľa známych vôni

DÁMSKE EXKLUZÍVNE VÔNE 50ml

obsah esencií 20%

Názov značky Názov vône číslo
Burberry Body new! 351
Bvlgari Pure new! 15
Cacharel Amor Amor Tentation 293
  Scarlett 29,90€ 308
DKNY Delicous Night 100ml 284
Diane Von Furstenberg Diane 30 ml new! 356
Dolce&Gabbana The One 147
Elie Saab Le parfum new! 352
Escada Moon Sparkle 281
  Ocean Lounge 292
Giorgio Armani Emporio Diamonds 291
  Acgua di Gioia 29,90€ 318
Gucci Gucci By Gucci 192
  Flóra 298
  Guilty Gucci 317
Hugo Boss Orange Woman 34,90€ 297
  BOSS Wommen 34,50€ 304
Chanel Chance Eau Tendre100ml 24,90€ 322
Christian Dior Dior Addict 142
  Midnight Poison 286
  Escale a Pondichey 29,90€ 309
Kenzo Kenzo Amour 149
Kilian Love, Don’t Be Shy new! 353
Lacoste Lacoste Pour Femme 146
Lancome Magnifique 289
  Tresor In Love24,90€ 321
Masaki Matsushima Masaki Masaki100ml 24,90€ 323
  Shiro new! 354
Narciso Rodriguez For Her 162
Naomi Campbell Cat deluxe At Nicht 34,50€ 303
Nina Ricci Fils 29,90€ 306
Nina Ricci Ricci Ricci 29,90€ 305
Paco Rabanne Lady Milion 34,90€ 313
Paris Hilton Can Can 100ml 283
Thierry Mugler Womanity 30ml 29,90€ 319
Trussardi Donna new! 355
Versace Bright Crystal 141
  Versence 29,90€ 296
Yves S. Laurent Lavrent Elle 29,90€ 294
  Parisienne 24,90€ 320

PÁNSKE EXKLUYÍVNE VÔNE 100ml - obsah esencií 16%

Názov značky Názov vône číslo
Chanel Bleu de Chanel 327
Christian Dior Homme Sport 300
Diesel Only The Brave 301
Dolce&Gabbana The One for Men 195
  Light Blue Men 169
  The One Gentleman 328
Force Biotherm Homme 29,90€ 325
Frederic Malle Eau d’Hiver new! 330
Gucci Gucci Pour Homme 152
  Gucci by Gucci Pour Homme 198
Hugo Boss Selection 158
  Boss Bottled Night 326
  Soul 329
Lacoste Essential 160
Masaki Matsushima MjO 324
Paco Rabanne 1 Milion 199
Prada Prada Pour Homme 155
Serge Lutens Ambre Sultan 29,90€ 302
Shiseido Zen For Men new! 331
Yves S. Laurent L´homme 151
 

PÁNSKE VÔNE - klasické 50ml

Názov značky Názov vône číslo
Azarro Chrome 93
  Twin Men 207
Bvlgari Acqua Pour Homme 135
Diesel Fuel For Life 189
Dsquare D2 He Wood new! 65
Dolce&Gabbana Dolce Gabbana Men 68
  La Lune 18 223
Giorgio Armani Code Sport new! 62
  Black Code 64
  Acqua Di Gio 134
  Emporio Remix For Him 140
Givenchy Play 208
  Play Intense new! 45
Gucci Guilty Pour Homme new! 63
Guerlain L'Instant de Guerlain new! 51
Hugo Boss Hugo Energise 43
  Boss 52
  Hugo 54
  Boss Orange Man new! 55
  Hugo XY Man 210
  Boss Pure 226
  Boss in Motion White 219
Inspirácia FM    
  Silvermoon 120
Christian Dior Fahrenheit 56
J.P.Gaultier La Male 110
Lacoste Lacoste pour Homme 57
  Challenge 225
Loccitane Eau des Baux new! 42

DÁMSKE VÔNE - 15ml

Názov značky Názov vône číslo
Burberry The Beat-kvetové 239
Estee Lauder Pleasures-kvetové 232
Christina Aguilera Christina Aguilera 237

OVOCNÉ VÔNE - 50ml

Názov značky číslo
Vanilka 201
Ostružiny 202

KVETINOVÉ VÔNE - 50ml

Názov značky číslo
Jazmín 71
Tiare 72
Ylang 73
Ruža 73

 

O parfumoch FM

PARFUM EXTRACT- EXTRAIT - PARFEMOVÝ EXTRAKT
Obsahuje 15 - 40 % vonnej esencie.Priemerne 20%.

Čistý parfem sa musí zriediť nakoľko neriedené oleje-čistý parfem obsahuje príliš veľa chemických zložiek/ či už prírodných alebo syntetických/ pretože pri náhodnom kontakte s pokožkou by mohlo dojsť k alergickej reakcii, podráždeniu...Taktiež tieto vonné oleje, obsahujú príliš veĺa vonných látok na to aby nám voňali príjemne. Riedia sa s etanolom a vodou. Taktiež je možné riediť tieto čisté parfemy s prírodnými neutrálnymi olejmi ako napr.kokosový olej, jojobový olej. Takto riedené ich môžete nájsť na pultoch parfumérií ako vonné oleje.Väčšinou sú len dámske , pánske sú raritou.

PARFUM- EAU DE PARFUM - EDP - PARFEMOVÁ VODA
Obsahuje 10- 20 % vonnej esencie,priemerne 15%.

Parfemová voda je spolu s Toaletnou vodou najrozšírenejšou forfmou voňaviek./ parfemov/
EDP je všeobecne silnejšej koncentrácie ako toaletná voda, je trvácnejšia a intenzívnejšia. Avšak sú veľké rozdiely aj u samotných výrobcov. Zatiaľ čo od jedného producenta môže byť EDP- parfem, trvácny a silný u iného výrobcu, môže aj toaletná voda byť silnejšia nakoľko každý producent mieša parfemy s rôznymi koncentráciami .Čím vyšší obsah vonných esencií tým dlhšia trvácnosť a sila parfemu.EDP - Parfemy, sa takmer výhradne vyrábajú dámske. Pánske sú raritou.

EAU DE TOILETTE - EDT - TOALETNÁ VODA
Obsahuje 5 - 15% vonnej esencie, priemerne 10%.

EDT je slabšou formou voňavky. Je slabšia čo sa týka sily a trvácnosti v porovnaní s EDP - parfemom. Avšak ako sme už spomínali, niektoré značky môžu byť aj napriek tomu že sú to EDT, silnejšie ako niektoré EDP.Všetko je to závisí od obsahu vonnej esencie. EDT sa vyrábajú dámske aj pánske. Pánske sú vlastne až na pár výnimiek všetky EDT- Toaletné vody. Taktiež je to aj lacnejšia forma voňaviek, na rozdiel od EDP- parfemov, ktoré bývajú niekedy o poznanie drahšie.Taktiež je rozdiel medzi verziami niektorých produktov, ktoré sa vyrábajú v oboch formách, nakoľko EDT môže byť nie len ,,ľahšia,, ale aj môže byť ináč miešaná ako jej sestra EDP a tým pádom sa môže voňať inak. Inak sa môže otvárať a inak doznievať. Základ však býva väčšinou spoločný.

EAU DE COLOGNE - EDC - KOLÍNSKA VODA
Obsahuje 5 - 15% vonej esencie, priemerne 5%.

Väčšinou sa vyrábajú pánske, dámske sú skôr výnimkou.Sú to kolínske vody bez základu, väčšinou citrusového charakteru.Nie ako EDP a EDT, ktoré sa otvárajú s inými zložkami a pokračujú daľšími a nakoniec cítime základ.

AFTERSHAVE - SPLASH - VODA PO HOLENÍ
Obsahuje 1 - 3% vonnej esencie.

Pravdepodobne nemusíme predstavovať vodu po holení, veď už generácie mužov ju používajú. Ich výroba je založená na tom že po holení nie je vhodné používať EDT,je prisilná, nakoľko by mohlo dojť k podráždeniu pokožky. Zároveň obsah alkoholu v nich pôsobí protizápalovo, predchádza sa tým možným problémov s mužskou pokožkou tváre.Čo určite ocenia aj dámy keď muž po holení použije AFTERSHAVE.Veď ktorej z vás vyslovene vadí keď muž vonia? No a niektorí muži majú zafixovaný predsudok že, voňavky su len pre ženy.

Kvalitu parfumov FM určujú dva významné atribúty:


1.Kvalita daná významným dodávateľom esencií
Dodávateľom vonných esencií je spoločnosť Drom (www.drom.com), ktorá je jeden z najväčších producentov esencií (vonných olejov) na svete s pobočkami na každom kontinente. Spoločnosť Drom zabezpečuje 80% produkcie esencií na svete, pričom esencie dodáva aj do originálnych voňaviek.

2.Kvalita daná zaradením produktov FM do viac koncentrovaných parfumovaných výrobkov
Ďalším parametrom určujúcim kvalitu parfumov FM je vysoká koncentrácia esencií.
Medzinárodná norma parfumových výrobkov určuje jednotlivé kvalitatívne úrovne z hľadiska obsahu esencií:
Eau de Cologne (kolínske vody) – obsah esencií v rozpätí od 3-5%
Eau de Toilette (toaletné vody) – obsah esencií od 4-8%
Eau de Parfum (parfumové vody) – obsahujú esencie s podielom od 8 do 15%
Parfum – esencie s obsahom od 15 do 30%

Väčšina z ponuky parfumovaných výrobkov od iných výrobcov je v kvalite „toaletná voda", ktoré podľa normy obsahujú 4-8% esencií.

FM GROUP ponúka pre pánov Eau de Parfum, teda parfumové vody s obsahom 16% esencií a pre dámy dokonca Parfumy s obsahom až 20% esencií.

PONUKA VÔNÍ

F M Spoločnosť FM GROUP ponúka okrem vlastných vôní aj vône, ktoré boli inšpirované vôňami drahých značiek. V ponuke je 100 vôní v štandardných flakónoch (dámske - 30ml a pánske - 50ml) a 30 vôní v exkluzívnych flakónoch s väčším obsahom (dámske - 50ml a pánske - 100ml) vo všetkých druhoch vôní ako:

Chyprové vône

Zloženie drevité, bylinkovo-zemná aróma pačuli, aromatický olej bergamotki, cédrový olej, a mnoho iných zložiek tvoria cennú a populárnu skupinu CHYPROVÝCH vôní. Názov skupiny pochádza od prvého parfumu z tejto rodiny: Chypre Coty, ktorý bol inšpirovaný nezvyčajne vydarenou dovolenkou Francoisa Coty´ego, ktorú strávil na Cypre (rok 1917). Vône patriace do tejto skupiny zostali rozdelené na tri podskupiny: chyprovo-ovocná, chyprovo-drevitá a chyprovo-zvieracia.

Drevité vône

Teplé a bohaté tóny santalového dreva, olej pačuli zmiešaný s jemne ostrou a súčasne elegantnou arómou cédru a vetiveru, a tiež kvetové arómy tvoria rafinovanú a súčasne elegantnú skupinu DREVITÝCH vôní. Niektoré zo zložiek tejto skupiny – ako sladké, živicové, santalové drevo a pižmo boli používané vo voňavkách už v staroveku.Skupina drevitých vôní sa delí na štyri podskupiny: kvetové, ovocné, obsahujúce pačulu a vetiver.


Fougere vône

Papraď a levanduľa, doplnené komponentami ako dubový mech, svieže bylinky či kumarín, tvoria nezvyčajne pútavú skupinu vôní – FOUGERE. Jej názov pochádza z francúzskeho jazyka a označuje papraď. História skupiny siaha až do 19.storočia – vtedy bola vlastne vytvorená vonná kompozícia tejto skupiny: Fougere Royale (Papraď kláľovská). Z pohľadu zloženia sa skupina FOUGERE delí na dve podskupiny: v jednej dominuje aróma levandule, v druhej – papradie.

Kvetinové vône

Z jednej strany najpopulárnejšie, z druhej najodlišnejšie. KVETOVÉ vône predstavujú výnimočnú skupinu, ktorá sa nevyznačuje len zložením jednotlivých kompozícií, ale aj zaujímavosťou ich vône. Zložky jazmínu, ruže, konvalinky, kvetu ylang-ylang, tuberózy, irisa alebo fialky a gardénie tvoria skutočné kvetinové kytice, ktoré sú určené pre väčšinu žien. Skupinu kvetových vôní môžeme rozdeliť do piatich podskupín: kvetovo-ovocná, kvetovo-orientálna, kvetovo-vodná, kvetovo-zelená a kvetovo-aldehydová.

Citrusové vône

Svieže a šťavnaté ovocie: limetka, citrón, pomaranč a bergamotka tvoria neobvykle sviežu CITRUSOVÚ skupinu, ktorá zaručí chladivé a osviežujúce zážitky, poskytuje nezabudnuteľný prílev energie a povzbudzuje k činnosti. Kedysi boli vône tejto skupiny tvorené hlavne s myšlienkou na muža, v súčasnosti sa považuje za univerzálnu skupinu. V závislosti od zloženia kompozícií delíme skupinu citrusových vôní na štyri podskupiny: citrónová, mandarínková, pomarančová a bergamotková.

Orientálne vône

Predstavujú zmyselné a zvodné kompozície s teplým a exotickým podfarbením, ktoré sú určené predovšetkým pre ženy. Táto skupina sa často označuje ambrová, a jej názov pochádza od slávneho parfumu Francoisa Coty´ego – Ambre Antique (rok 1905). Sladké tóny vanilky, korenistá vôňa škorice, a taktiež ovocno-koreniská aróma kardamónu tvoria kompozíciu klasickej výraznej vône. Zo zloženia orientálnej skupiny vychádzajú tri podskupiny: orientálno-kvetová, korenistá a ambrová.

 

 

Anketa

Odkiaľ ste sa o nás dozvedeli?

Prihlásenie

Táto stránka používa cookies. Viac info